Heeft iemand ervaring met deze mop (zie toelichting)?

De Spin 'n Go,
http://www.aanbiedingenvantv.nl/Schoonmaken/Spin-n-Go.html

Bekend van TV!!!, maar ook bij de blokker te verkrijgen tegenwoordig.
Heeft iemand hem en wat vind je ervan?

Toegevoegd na 23 minuten:
Het gaat me niet om dit soort moppen, maar om deze mop specifiek. Hij kan dus draaien ipv uitknijpen en de 'haren' zijn 360 graden en komt dus altijd overal bij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, ik zie de prijs ook nu pas... Mijn hemel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook niet gezien. Het eerste beeld komt van deze oude aanbieding bij de blokker...
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=565352
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@loenie, dat zou dus met deze mop eenvoudiger moeten gaan in de hoeken.
Maar die vloerwisser vond ik maar helemaal niets. Toen een mop gekocht, maar nu begin hij stuk te raken (haaruitval:-) en het systeem van de mop zelf hebben ze veranderd. Dus nieuwe steel en mop gaan kopen. Nu vind ik de steel te kort (ben iets langer), dus wil ik even verder kijken en oriënteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie geen voordeel in deze mop in vergelijking met de goedkopere versie. Het uitwringen via een voetpedaal kan een voordeel zijn als je weinig kracht hebt in je handen, maar uitwringen in een emmer met zo'n bakje kost ook niet echt veel kracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vloerwissers vind ik dus verschrikkelijk, en dit ding is wel degelijk beter (lichter, wendbaarder, platter) dan eender welke gewone mop. En het kost me mijn (pijnlijke) armen niet. Ik had hem op teevee nog nooit gezien (geen idee wat-ie op teevee kostte trouwens) pas in de winkel, en ben er erg verguld mee.

Het beste antwoord

Ja, ik heb hem recentelijk bij de drogist hier voor een tientje of twee op de kop kunnen tikken, en hij bevalt me uitstekend. Geen geduw, het centrifuge-systeem werkt gewoon zoals het moet werken, en de mop is lekker licht en wendbaar en past helemaal onder de bank en de kast omdat-ie helemaal plat kan. Alleen nieuwe moppen bijbestellen zal lastig kunnen worden, maar tot die tijd : prima dingetje. Ik ben meer van de mop dan van de dweilstok-met-doekjes, die ik vaak erg zwaar vind, dus ik zal hem je aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n soortement van systeem gebruikten we ook bij mijn vorige werkgever. Werkt prima, je kunt je mop in het bakje links uitknijpen, zodat de vloer niet zo ontzettend nat wordt.
Goed dingetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt niet goed gelezen
Ik gebruik al jaren zo een soort set. Het bevalt me prima. Je hebt ze alleen ook veel goedkoper bij de blokker (zie link, die is dan van Leifheit maar je hebt ze ook van het standaard blokker merk en dat werk net zo goed).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is erg handig dat je de mop er af kunt halen en kunt wassen.
Het draaisysteem is prettig omdat dit niet zoveel kracht kost als het uitknijpen (zeker met slechte gewrichten e.d.)

Deze zijn beter dan andere moppen (naar mijn mening)